Lovely friday

Godmorgon bloggen!

Sitter här och äter min gröt och surar lite.

Min jävla skrivare har tydligen slut på färg:( så jag kan inte skriva ut min tenta:S

Skit i det nu...
Min plan igår om att träna gick lite åt skogen då jag istället följde med Aldina och Ida hem till Aldina nya lägenhet. Skit mysigt. Inga möbler fanns där än men jag såg potentialen:P

Balkongen var lovely med en inbyggd bänk och ett bord. Där satt vi med vars ett glas vin och såg på när regnet öste ner och tjötade! Himlans trevligt!

Idag är det dock fredag och jag skall åka till skolan alldeles strax. När jag kommer hem ska jag plocka med lite saker innan städerskan aka Hanna tha Queen kommer och storstädar. Själv ska jag under tiden hon städar ta en runda på berget samt åka och handla mat. Känns som en bra start på denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0