Konditionspass

Dagens konditionspass är avklarat! Blev ynka 40 min bara men idag är min tid värdefull då jag har fullt upp så 40 min lyckades jag pressa in i schemat!

Nu är jag påväg hem där jag ska ta en snabb dusch, packa färdigt samt köpa biljett??!! hem innan skolan börjar kl12. Vi ska besöka världsmuseet idag, ska bli riktigt skoj!

Efter skolan blir det snabbt hem och hämta väskan innan jag beger mig söderut.

Måste försöka pressa in tid för mat också! Är så fruktansvärt tomt i kylen så vet inte hur jag ska lösa det! Hinner nämligen inte handla:( får väl försöka leta reda på lite kreativitet och sen gå loss på det lilla som finns:P

Hoppas ni alla får en trevlig dag hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygging, fit som fan!

2012-04-04 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0