Härlig dag

Efter hård träning kom Andreas som sagt in till stan. Vi åt på bryggeriet och sen shoppade vi en himla massa skoj.

Tog en paus på condecco också:)

Jag köpte ett par jeans, exakt likadana svarta som jag redan har fast i en storlek mindre:)

Köpte även ett par beacha chinos och ett par jeans shorts:)

Något som var mindre roligt är att jag glömde bort tiden så hann inte hämta min träningsväska! Mitt smink, min platttång, mina älskade träningsskor!

Aja en bra anledning till att gå och träna imorgon igen! Förhoppningsvis har de inte slängt mina grejer då:)

Kvällen kommer bestå utav att tvätta och plugga då Andreas skall ut och roa sig! Inte mig emot då jag inte orkar göra något vettigt endå:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0