Fredag

Fredag idag! Sitter här i sängen med huvudvärk men mååååste bege mig till skolan idag. Vi får vår hemtenta idag, kul! Ännu en uppgift att lägga i högen.

Jag har en tanke om att skita i att träna idag. Min kropp behöver ladda om lite känner jag. Är det uppehållsväder när jag kommer hem från skolan så kör jag en PW bara.

Idag är det AW med skolan men jag har bestämt mig för att inte gå, för jag får finbesök idag:D Min Hanna kommer på middag idag:D

Jag förberedde det mesta igår efter vi hade handlat så köttet ligger i marinad o allt! Vad vi ska äta är en hemlighet just nu då ja vet att Hanna läser, men jag kan ju säga att det vattnas i munnen redan!



Kommentarer
Postat av: Hanna

förjävla gött vare! :D

2012-04-16 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0