Vilken mysig dag!

Vilken bra dag det varit på många sätt! (fast än jag känt mig lite of med huvudvärk osv) Började dagen på Ikea med Hanna där vi käkade köttbullar innan vi begav oss ut till vår vfu plats där vi utförde 2 intervjuer. Efter det åkte vi till nordstan för jag behöver nya stövlar. Jag hittade ett par som jag på riktigt förälskade mig i, vilket Hanna också gjorde:( men jag hittade ju den så jag fick ju första tjing på de där dojorna! De passade inte:( jävla skit vader som skall vara så feta! På Hanna satt de dock som en smäck! Som handen i handsken! Jag blev så avundsjuk, så pass avundsjuk att jag ljög och sa att skorna va fula på henne, sån tur var så gick hon inte på mig! Så ett par skor rikare blev hon! Åkte hem till Hanna sen och drack kaffe! Där inbillade jag mig att mina vader blivit mindre på 1 timme och krävde att få prova skorna igen, utan större lycka, de passade fortfarande inte:( Åkte sedan in till valhalla badet där vi körde dagens träning, simning! Efter simningen körde vi lite vardagslyx med, bad i jacuzzin! Jag kom hem och njöt av hela två timmars ensam tid (fan va gött!) innan Andreas kom hem efter sin fotbollsträning. Vi käkade lite fruktsallad och begav oss sedan i säng, där jag nu ligger och skriver detta från min iphone:) bästa köpet nååågonsin! . . . . . Jag vill bara säga att så lycklig som jag är över mitt liv som jag är just ikväll har jag inte varit på många månader. För första gången på väldigt länge har jag ingen hemlängtan, detta är mitt hem nu, det är här jag ska vara(iallafall tills skolan tar slut, sen får vi se)och då får jag fan se till att lev mitt liv här med, inte bara ha ångest hela tiden för allt jag missar i skåneland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0