veckan som gått

Ohhh vilket vecka det har varit! Har så mycket att skriva, så mycket att berätta. Dock tror jag inte att mina kära vänner här i skolan som jag skriver uppsats med hade blivit så glada om jag började skriva uppsats om "veckan i mitt liv" istället för "genuspedagogik i skolan" hmm hmm hmm svårt val där?

Imorgon är jag ledig till stor del så då har jag tid att skriva massa inlägg och då ska jag faktiskt lägga ner tid på att lägga upp massa nya foton också:)

Jag lever i allafall och mår suuuper bra!

Dessutom har jag en del på g så att säga..Idag skall jag på ett möte som kan förändra min framtid på ett väldigt positivt sätt, så jag hoppas verkligen det går bra!

pUSS O KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0