tisdag!

Jag har verkligen inte skrivit på hur länge som helst men det beror på att jag inte har något internet på min dator just nu, fattar inte vad som är fel för jag får internet om jag är i skolan eller var någon annanstans som helst men inte i mitt eget hem?! Så sitter på Andreas dator nu när han är på jobb:)
Jag har det väldigt bra iallafall:) Allting känns så jävla bra just nu! Skolan har löst sig, jobbet har löst sig och träningen fungerar super bra!
Jag längtar som bara den tills vecka 40, då kommer den bästa vännen i hela världen hit med sin son! ohh  vad jag ska njuta den veckan! få bebis gosa och kvalitetstid med den som betyder mest! Kan ju inte bli bättre!
På schemat idag står det först lunch på IKEA, sen VFU och efter det blir det träning, simning står på schemat idag!
Ska visa Hanna mina gryma skills på trampolinen också! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0