Tenta dag nummer 4

Godmorgon godmorgon!

Sitter här och försöker skriva lite på tentan. Bestämt mig för att stanna hemma idag och skriva, så ska försöka koncentrera mig och behålla fokus trots att det finns så mycket annat roligt att göra hemma, typ städa, tvätta och packa:P

Om en timme skall jag bege mig in till Sportlife och köra ett Zumba pass för att få lite avkoppling från plugget, ohh vad jag längtar:D

När jag kommer hem därifrån blir det till att packa och fortsätta pluggandet. Som det ser ut just nu kommer jag inte hinna färdigt allt till kl 16 som jag hade hoppats. Får nog ta med mig datorn och skriva det sista i bilen. Skall försöka ha texten färdig så jag bara kan finjustera i bilen, typ ta bort, lägga till osv. Har typ 3000 tecken kvar att skriva på andra frågan och typ 2000 tecken som måste bort från första frågan....Kan bli roligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0