Skit tisdag!

FYY vad jag är på dåligt humör idag! Orkar ingenting, vill ingenting!

Jag borde vara påväg till skolan just nu men jag vill verkligen inte åka, så tänker inte göra det! Har varit där varje dag sen skolan började och jag har inte lärt mig något vettigt så idag skiter jag i det och koncentrerar mig på tentan som kommer ut klockan 12 istället, eller typ från klockan 1 ska jag koncentrera mig...bokade in mig på ett bodypump pass kl 12.00, har en del frustration som jag behöver få ut.

Igår pratade jag och Andreas länge länge om olika saker, vilket har gjort att jag har en sådan klump i magen, jag fick sån hemlängtan så det inte är klokt! Jag vill inte vara här mer just nu, jag saknar mamma och pappa så jädrans mycket:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0