plugg dag...eller?

Tenta dag nummer 3 var det idag...Kan ju inte direkt säga att jag varit effektiv:( Imorgon måste jag bli färdig...jag bommar hellre denna tenta än sitter med den i helgen, så sant som det står skrivet här...Helgen ska vara min, jag ska njuta och må bra, inget jobb, ingen skola!

Någon som vill veta vad jag gjort idag då?

Jo nu skall jag berätta det...Fick ett sms av Hanna när jag var ganska yrvaken och jag åkte in till skolan för att plugga, vi hamnade på espresso house, jag skrev typ 5 meningar på tentan sen fanns det ingen koncentration kvar, för många små barn och ljud. Vi åkte hem till Hanna så hon kunde tvätta...Käkade chirre och dipp och myste...tanken var att vi skulle hem till mig sen och plugga och sen åka och träna...vi kom hem till mig tog oss ett glas och kom aldrig iväg till träningen...inte heller öppnade vi datorerna för att plugga...men köttbullar,mos, lingon och brunsås klarade vi av att laga till:)

Så dagens prestation på tentan är alltså fem meningar, känns ju inte sådär jätte bra såhär i efterhand..aja jag hade kul i allafall:D


Imorgon blir det därför till att gå upp tidigt och skriva några timmar...har planen på att gå upp samtidigt som andreas går till jobb, då har jag några timmar och skriva innan jag ska träna och packa väskan inför helgens äventyr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0