Inte längre skit dag!

SHIT VAD TRÄNING KAN GÖRA EN GLAD!

Åkte som sagt till gymmet och körde ett body pump pass och nu känner jag mig riktigt mör i hela kroppen!

Jag blev så pass mör och trött att jag glömde gå av spårvagnen påväg hem, det var ganska kul att stå och vänta på spårvagnen tillbaka för att det ösregna ute:) men vad gjorde det när jag kände och känner mig fortfarande väldigt glad:)

Lyckan kanske inte bara beror på träningen utan kanske också att jag ringde och pratade med Mysan och fick ut lite frustration.

Nu har jag ätit lunch och skall precis börja plugga. Har valt ut en ny märkpenna och skall börja läsa in mig på Popper, kuhn och deras synsätt på vetenskap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0