Go söndag

Bion igår var så bra! och det  var skönt att få lite kvalitetstid med Andreas!
Idag sov vi lagom länge innan vi drog ut till hönö och hängde lite:)

Nu pågår det söndagsmys deluxe här! Jag har inte ätit godis eller druckit läsk på en vecka så idag tar jag igen det med råge! Har redan tömt en skål med dippsås! haha jag och min sås:P

Ska strax sätta igång en film men först är det sons of anarchy som gäller, tydligen den bästa serien någonsin enligt Andreas, jag vetifan!

Imorgon börjar en ny vecka, tror det kommer bli en himlans bra vecka! Jag ska inte jobba något och dessutom så är det tentavecka så kommer kunna styra mina pluggtider hur jag vill! Sovmorgon deluxe kanske?

Nej men denna frihet som jag kommer få denna veckan är inte alls bra för mig! Jag behöver struktur så jag ska se till att åka iväg och sitta på skolan och plugga iallafall mellan 10-14 varje dag! Skall även se till att fixa lite andra saker, typ boka en massage, träna massor och laga massa god mat! haha väldigt ansträngande alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0