Då var det torsdag!

Hallo alla glada! Idag är ingen bra dag känner jag:( Mitt huvud gör ont och kroppen värker.

Känner att det är dags att boka in sig på en massage nästa vecka så jag får rätt på mina axlar igen. Vet att det inte är någon långsiktig lösning men det funkar för stunden, vet att jag måste börja stretcha ordentligt istället efter träning men vem har tid med det?:P

Igår jobbade ju jag till 22 så efter det hände det inget speciellt alls faktiskt. Jag var så slut i huvudet!
Jag har nämligen slutat dricka både läsk och att äta godis på vardagarna nu, så en go huvudvärk har jag haft de senaste dagarna! Men det är det värt!

Idag va jag faktiskt så trött så jag inte orkade gå upp när klockan först ringde, men tillslut så tog jag mig i kragen och åkte till skolan i allafall. Jag har lovat mig själv att gå på alla lektioner och verkligen försöka engagera mig denna termin! Men det här med vetenskap är så himla tråkigt!

Var en kort dag idag så efter skolan så tog jag en fika med två Hannor ifrån klassen:P Scones med creame cheese och sylt, till det körde jag en chai!MUMS!

Nu sitter jag hemma och skall plugga lite, har en uppgift som skall vara inlämnad imorgon nämligen.
Klockan fyra börjar jag jobba och jobbar sen hela kvällen. Usch vilket tråkigt liv det här är med bara skola och jobb hela tiden. Längtar så efter oktober då det inte blir så mycket jobb mer.

Längtar även såå efter helgen då jag hoppas på kvalitets tid deluxe med min man, då vi inte får tid med mycket av den varan varken på vardagarna då jobb, skola, träning osv går emellan och sen inte heller helgerna då jag oftast jobbar!

Får jag bestämma så blir det en go middag på stan, följt av bio för att sedan avsluta med ett glas vin någonstans, men vi får se vad mannen tycker!

Inget mer godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0