ÄNTLIGEN FREDAG!

Godmorgon godmorgon!

OHH vad härligt med FREDAG!

Har sovit himla bra inatt och vaknade upp för en stund sen på ett strålande humör!
Ska nu göra det sista på en inlämningsuppgift som skall vara inlämnad idag sen ska jag åka och träna Zumba för första gången, så himla kul hoppas jag:)

I eftermiddag är det dags för att ta en tur med dammsugaren här så det blir helgfint.
Ska även gå förbi och handla lite mat och fixa ihop något mumsigt till ikväll innan jag åker och jobbar.
Blir ett kort pass på 20-03 idag innan jag tar en ledig helg...eller mer en ledig vecka så jag verkligen kan koncentrera mig på tentan som skall göras nästa vecka.

Dock så har jag fortfarande lite huvudvärk, men den börjar lätta så det är skönt. 5 dagar utan något som helst godis och läsk nu då:) ska unna mig goda saker imorgon dock när vi ska ut och äta och på bio men då är det ju lördag så det är okej:)

WOHO jag är så taggad idag! Taggad på att göra bra ifrån mig i skolan, taggad för träning, taggad på livet, taggad för framtiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0