Ystads saltsjöbad:)

Andreas fyllde år för ett tag sen och jag hade ordnat en överaskningshelg på ett spa för bara honom och mig!

Vi åkte på fredagskvällen ner till mina föräldrar i Malmö där Andreas trodde vi skulle spendera helgen. Vi sov över där och dagen efter packade vi in oss i bilen och åkte iväg, Andreas fattade ingenting, han visste ju inte vart vi skulle eller att vi skulle sova över där!

När jag svängde in med bilen på Ystads saltsjöbads parkering fattade han fortfarande inte var vi var och vad vi skulle göra där. Först inne i receptionen så började polleten falla ner. Alla människor gick runt i badrockar och inneskor.

Vi började vår weekend med vars en behandling vilket var helt underbart! Resterande tid av dagen spenderade vi med att varandra mellan de olika poolerna och den varma källan utomhus. En trip inom bastun för att sedan doppa sig i den iskalla vaken utanför! På kvällen tog vi bilen in till Ystad och käkade god mat innan vi begav oss tillbaka till spat.

Dagen efter började vi med en underbar hotellfrukost med gudomig utsikt. Efter det hade jag bokat in oss på ännu en behandling som var helt underbar! Vi fortsatte sedan dagen i samma tecken som dagen innan.

Vid tre tiden checkade vi ut och åkte hem till min mamma och pappa för att äta söndagsmiddag innan vi körde hem till Göteborg igen! Det var verkligen en helt perfekt helg och sååå behövlig för både mig och Andreas efter en sommar som har varit helt upp och ner med mycket jobb och minimalt med semester!

Andreas födelsedagspresent fick alltså högsta betyg av både mig och Andreas hihi:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0