Personlig tränare

Har tänkt på en sak i flera veckor, flera månader, flera år. Jag vill skaffa mig en personlig tränare. Jag vill ha en tränare som får mig att ge allt, som håller mig motiverad och ger mig tips och idéer.

Synd bara att det är så dyrt med personlig tränare. På det gym där jag tränar kostar en timme 750 kr!

Man kan köpa olika paketpriser men trots det så är det alldelles för dyrt för att passa min plånbok. Dock kan jag tänka mig att det verkligen är värt varenda krona!

Jag hoppas att det kommer något specialpris lagom till jul så jag kan köpa mig en egen bra julklapp! Förhoppningsvis kanske de då har något par-pris:P Så kan jag ge det till Andreas i julklapp och utnyttja det hela själv:P
Det kanske låter egoistiskt men jag tror att det är det som krävs om jag och Andreas ska komma iform, att vi gör det tillsammans! Peppar varandra och med hjälp av en personlig tränare!

Get me in shape now please!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0