Onsdag

Oj oj oj vilken effektiv onsdag jag haft!

Började dagen med vårt sista handledarmöte, vilket gick riktigt bra!

Fortsatte dagen med att konjekturläsa vår b-uppsats och rätta stavfel och andra småsaker. Vid 12 var vi färdiga för dagen.

Väl hemma har jag nu städat hela lägenheten inkluderat torkat golv, dammat,diskat osv.

Har även ätit en lättare lunch och håller faktiskt på att laga ännu mer mat as we speak.

Ikväll skall jag nämligen hem till Hanna på middag och ost och kex, vin och greys anatomy!
Till Hanna skall jag ta med mig lite plock som jag fixar med just nu:)

På tal om något helt annat så har jag en så sjuklig träningsvärk i mina ben efter gårdagens body pump! Jag älskar verkligen träningsvärk men det jag känner idag i mina ben kallas ren och skär smärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0