Ny dag, bra dag!

WOW efter en god natts sömn mår jag nu prima ballerina!

Började dagen med massa samtal till nära och kära. Blev både My, mamma och pappa. Sen tog jag bussen in till stan och tränade tillsammans med Hanna. På vägen hem stannade jag och handlade massa gott till ikväll!

Idag är det den 25:e oktober. Jag och Andreas har varit tillsammans i 2,5 år idag! Tiden går så himla fort!
Så det firar jag med att kasta ut honom ikväll och anordnar en brud kväll deluxe med massor av mat och gott vin!

Fram tills att brudarna kommer har jag dock en hel del att göra. Några mail att skriva, en lägenhet att städa och tvätt som skall tvättas. Dessutom skall lyx middagen lagas och vinet läggas i kylen:)

Borde förmodligen orka ta mig en dusch också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0