My och Malte:)

I tisdags rullade My och Malte in med tåget från Malmö. Jag var så glad över att se dem och veta att de skulle stanna i flera flera dagar!

Vi spenderade dagarna med att vandra i stan, bada, fika och kvällarna med att äta massa gott, snacka en mass och kolla film.

Det var på många sätt en helt perfekt vecka och jag njöt verkligen av all kvalitetstid vi fick! Jag älskar min gudson och är verkligen tacksam för att jag fick äran att bli hans gudmor.

Det är så himla häftigt att se ett barn växa, hur han för bara några månader sen inte ens existerade och nu är så stor och kan kryppa helt själv och så smått börjat prata. Hur hans leende kan få en att smälta och hur hans tårar kan göra att det kniper i magen för man själv blir så ledsen av rädsla att han mår dåligt.

Tänk att jag kan känna så för en liten kille, vilken känslor svallar då inte över för föräldrarna?!

BARN ÄR SÅ HIMLA HÄFTIGT!

Jag längtar som bara den efter att få egna barn, dock är både jag och Andreas överens om att det kommer dröja några år till! Just därför är jag ännu mer tacksam att jag får vara delaktig i Maltes liv och på så sätt kan stilla min bebisbehov just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0