Måndag

Hallo hallo härliga lediga måndag!

Vilken fin helg det har varit! Efter en väldigt trevlig lördag med fina tjejer hade jag en underbar slapp söndag med Andreas. Vi käkade frukost på subway och hyrde sedan 2 filmer som vi kollade på:)

Idag var planen att ja och HAnna skulle åkt ut till styrsö, druckit kaffe och ätit kanelbullar. Så jag har dubbla strumpor och dubbla tröjor, vantar och mössa på mig. Allt för att klara av dagens väder.

Dock började så smått regna när jag gick till bussen så vi ställde in dagens planer och bestämde oss för att ta en kaffe i stan istället, i mulle outfit! Nice!

Annars idag så händer inte så mycket. Ska försöka ta mig till gymmet ikväll bara för nu är jag frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0