jobb lördag!

OJ OJ OJ va dagen har sprungit förbi snabbt!

Natten till idag var hemsk och jag sov inte många timmar med rädsla för att försova mig. Detta är nämligen min jobb helg och jag jobbar 06-15 lördag och söndag. Jag kom aldrig riktigt till ro och vaknade flera gånger i timmen.
Som toppen på moset så kom inte min buss imorse heller så två minuter innan 6 rullade min spårvagn in vid jobb, jag fick springa! uhh kunde startat dagen på ett bättre sätt kände jag.

Slutade 3 och har sedan dess inte gjort många knopp...eller jo jag diskade alla kastruller och plockade tvätt o sånt där roligt. Fast till vilken nytta? ser lika illa ut nu igen efter matlagning och att Andreas gjort sig iordning. Ja för så är det även denna helg då jag jobbar ( but I love it). Andreas skall ut med några vänner och roa sig.

Anledningen till varför jag älskar det beror på att det blir lugn och ro i lägenheten. Ingen musik och ingen som pratar med en... Precis vad jag behöver på mina jobbhelger!

Imorgon är det söndag och jobb väntar även då, efter jobb skall vi åka ner till Åsa tror jag och sen hoppas jag hinna med ett träningspass med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0