Ingenting är bra!

Usch vilken dag!

Eller dagen började bra med mys tillsammans med Andreas men efter att han åkte ner till Åsa gick allt bara utför!

Jag hade bestämt mig för att sortera oc slänga en massa skräp idag då hyresvärden har ställt en container ute på gården. I början gick det med en jädrans fart och shit vad jag kasta ber saker i svarta soppsäckar. När jag var klar med allt så tog jag en powernap innan jag skulle påbörja nerbärningen av alla påsar samt storstädning av lägenheten. Den där powernapen skulle jag ha låtit bli, vaknade upp på världens dåligaste humör och allting gick bara fel!

Så istället för att lägenheten ser snygg och städat ut, ser den tio gånger stökigare ut eftersom jag för det första inte orkade bära ner alla påsar, jag är klen tydligen. Efter det så hittade jag inget att ha på mig ikväll så jag rev i princip ut alla kläder ur garderoben.
Och dessutom missade jag bussen in till stan där jag ska träffa Hanna.

Nu har jag dock tagit mitt förnuft till fånga och sitter på bussen, med ofixat hår, söndriga strumpbyxor och ett dåligt humör! Men det är väl inget som ett par glas vin kan ändra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0