IKEA

Hej hej!

Istället för att gräva ner mig i mina tankar efter dagens korta dag i skolan kom Hanna hit och vi kollade på film. Linas kvällsbok blev det idag:)

Efter det åkte vi till IKEA, Hanna handlade lite grejer och vi käkade korv:)

Nu är jag hemma och har inga mer planer för idag. Kanske åker in och tränar lite senare om jag blir alldelles för uttråkad.

Tog en bild på mig själv innan idag och tänkte tillbaka på när jag tog hundratals bilder på mig själv varje dag. Jag kollade tillbaka och insåg att jag har fan inte förändrats ett skit...ser fortfarande lika ung ut...jag måste ha bra gener:P


Stockholm 2008                                                      Göteborg 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0