I väntan på bussen

Oj oj oj vilket pass! Shit vad roligt! Har nu verkligen hittat ett pass som passar mig perfekt!

MRL är en blandning mellan styrka och konditionsdelar som koncentrerar sig på mage rumpa och lår.

Guuud vad jag svettades och skrattade och skrek och grät av smärta. Så himla roligt!

Eftersom att jag nu genomfört dagens träning så har jag inte så mycket mer på schemat idag.

Eller jag ska träffa Andreas, ja ni hörde rätt, idag ska vi faktiskt umgås! Helt sjukt att man måste bestäms träff med sin egen sambo för att få tid att träffa varandra!

Jag hade tänkt laga ihop något mumsigt av de få saker vi har hemma och sen ikväll ska vi åka och kolla på sängbord som Andreas envisas om att vi ska ha, trotts att jag tycker det blir för trångt! Aja, någon gång ska väl han också få sin vilja igenom när det kommer till att möblera vår lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0