Helgen

Söndag kväll är det nu och jag har haft en riktigt trevlig helg!

I fredags spenderade jag dagen med att först vara i skolan och göra en opponering på ett arbete. Efter det åkte jag, Millan och Hanna hem hit för att Millan skulle köpa Andreas gamla TV. TV:n blev såld och jag blev glad eftersom den bara stått och samlat damm sedan i somras:)

Efter det åkte jag till Mcdonalds och jobbade ett 10 timmars pass, sådär lagom en fredagskväll:P

Lördags morgon åkte jag och tränade och resterande tid av lördagen bestod i princip av att tjaffsa med Andreas..Mohahaha...Jag var måttligt irriterad över att Andreas skulle ut med några vänner på krogen, 3:e helgen i rad!

Tillslut tog jag mig i kragen och bestämde mig för att inte hänga läpp för det, kan han så kan jag:)

Fixade håret och slängde på mig lite clothes och åkte sedan hem till Madde där alla brudarna var! Hade himlans trevligt!

Runt halv 12 var det dags att dra ut på stan...Trädgårn var det som gällde. Inte min grej egentligen. Jag gillar inte trädgårn men men...När vi kom dit så var det sån jäääävla kö..och jag blev mer och mer opepp på det hela. JAG HATAR KÖÖÖ.

När vi väl kom in så vände jag faktiskt i dörren och gick ut vilket jag är jävligt glad för nu. Jag gillar inte att dansa, närmare bestämt så hatar jag det så vad skulle jag göra där?

Jag tog mig bort till grönsakstorget och handlade chips och dipp, vilket jag avnjöt innan jag somnade gött i min säng.
Någon gång inatt när jag sov som bäst kom Andreas inklivande med mat från burger king. VARFÖR envisas han med att äta den maten i vår säng?? När jag sover??

Tillslut somnade vi båda två tätt omslingande om varandra. Idag söndag så har det inte hänt så mycket här hemma. Vi sov länge och har mest chillat i soffan resterande dagen.

Imorgon är det måndag och jag är ledig. Ska bli himlans skönt faktiskt. Ska hinna träna och sedan fixa och trixa lite här hemma. På kvällen ska jag träffa Hanna en sväng också, ta en kaffe kanske:)

image description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0