Framme vid idag!

Jahapp då var vi på många sätt framme vid idag:)

Har varit i skolan hela förmiddagen sen tog vi en god lunch på franks där jag käkade en megagod bakadpotatis med kycklingröra! Där satt vi i flera timmar och bara snackade massa goja.

Kom hem och har sedan dess kollat på svenska hollywoodfruar, bloggat och tvättat:)

Igår började jag läsa boken 3096 dagar skriven av Natascha Kampusch. Kvinnan som blev kidnappad i väldigt ung ålder och sedan lyckades fly vid vuxen ålder, då hon flydde valde hennes fångtagare att ta självmord. Jag älskar denna typ av verklighetstroende berättelser och känner att jag håller så smått på att fastna i boken. Denna bok tänkte jag nu därför spendera resterande delen av kvällen med att läsa.

Egentligen vill jag träna men jag har inte varit så kry de senaste dagarna så jag antar att det är bättre att vänta en dag till.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0