Down

Idag är en riktigt dålig dag då många tårar har runnit nerför min kind. Jag kan inte riktigt förklara varför jag är nere, men det är nog en blandning av allt som har med livet att göra.

Så är det ibland, men jag antar att det bara är att ta nya tag imorgon och komma igen starkare och gladare än någonsin.

Efter en lååång diskussion om framtiden tillsammans med Andreas (GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG) deckade han totalt och jag har sedan dess funderat lite till och lite till. (DOCK KOMMER JAG FRAM TILL NADA)

Det diskussionen handlade om är Göteborg VS Malmö. Vi älskar varandra och vill vara tillsammans, men ju äldre jag blir desto mer längtar jag hem. Min farmor, mormor, morfar blir äldre. Även så mina föräldrar och jag känner att jag träffar dem för sällan. Dessutom händer det saker i mina vänners liv som jag vill ta del av mer nära, finnas där och stötta.

Andreas däremot har aldrig velat och kommer aldrig vilja flytta ifrån Göteborg.
DET HÄR ÄR SVÅRT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0