Body pump

Hej hopp!

GUUD vad jag är uttråkad!

Mit liv känns just nu så tråkigt att jag nästan ångrar att jag gick ner i tid på jobb! Jag gör ju förfan inget vettigt med min lediga tid!

Visst är det skönt att hinna slappa med men I´m not that type of girl!

Jag vet att denna känslan av slapphet inte kommer finnas länge till utan enbart kommer finnas nu när vi skriver B-uppsats ( vilket vi har gjort i snart 4 veckor) och jag börjar tröttna!

Vet att jag borde utnyttja tiden åt att njuta av att bara kunna ligga hemma i soffan men jag KAN INTE! Jag är så uttråkad! Uttråkhet leder till att jag tänker för mycket och det är inget bra!

Jag kan typ ifrågasätta allt i hela mitt liv, vrida och vända på minsta lilla sak, vilket jag också gör! USCH!


Nu till något annat! Idag tränade jag som sagt bodypump, vilket var jävligt kul faktiskt! Lätt det bästa body pump passet jag har varit på här i Göteborg! Kan ha med att göra att instruktören var från Skåne och hade sånt jävla go i sig så det inte var sant! Världens minsta tjej var det men hon puschade en som bara den och när musklerna kändes som de skulle gå av vågade man inte lägga ner vikten med tanken om att hon då kanske såg en och skulle ge en dödens öga! SÅNT GILLAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0