Ångest

Usch och fy!

Jag skulle aldrig ställt mig på den förbannade vågen idag på gymmet, fan asså! Ja jag vet att jag inte ska bry mig om vikten. Jag hatar människor som tycker att god hälsa och låg vikt går hand i hand.

Trots detta fastnade jag idag vid de där siffrorna som vågen visade och frågade mig själv varför det är så att den visar nästan 3 kg mer än vad den gjorde i somras. Samtidigt som jag blir ledsen över siffrorna kan jag dock inte sluta le för jag vet precis varför och hur de har kommit dit. Jag är glad för de där kilona på något konstigt sätt samtidigt som jag avskyr dem.

Jag vet att jag är helt knäpp och jag vet att ingenting jag skriver är sammanhängande eller förståeligt.

Jag ser det som att mina 3 kg upp är et bevis på 2 underbara månader jag haft denna hösten, där jag bara tänkt på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0