Torsdag

Halloj halloj!

Just i skrivande stund så sitter jag på motionscykeln på gymmet! Flitigt flitigt jajamen!

Dagen började somsagt tidigt imorse men jag har haft en väldigt bra dag på praktiken. Ja slutade därifrån typ halv 4 sen va jag och Hanna på Ikea en snabbis och drack kaffe och jag köpte en ny julstjärna till köksfönstret då den ena är sönder:(

Som sagt så åkte jag till gymmet direkt efter och här sitter jag nu och trampar. Det har idag gått upp för mig att det kommer förmodligen bli ganska långa dagar på praktiken, fast det är bara kul, segt bara att träningen blir senare på kvällen och därmed blir middagen senarelagt och allt fix man måste göra hemma med innan man kan ta kvällen. Jag har dock bestämt mig för att jag verkligen ska hålla i träningen nu, inget slappande här inte och därför måste jag åka direkt efter praktiken annars blir det nämligen inte gjort:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0