Tisdag

OJ OJ OJ vilken KAOS dag!

Allting idag har bara blivit fel! 8,30 imorse ringde Hanna och väckte mig. Hon berättade att vi tydligen har opponerat på fel arbete, vilket skulle redovisas i eftermiddags. Shit panik utbröts i mitt huvud. Upp och hoppa och iväg!

Vi får i alla fall till en jädrans bra opponering när vi sitter i skolan stressade som bara den. Vid tolv var vi klara och går för att ta lunch. Jessica cyklar hem och jag och Hanna tar oss en macka på pressbyrån med tanken om att vi har gott om tid på oss. Vi går till stället där vi skall vara och är där en kvart innan utsatt tid. TOMT, inte en jävel var där. SJÄLVKLART var vi på fel ställe!

När vi kommit fram till vart det är vi skall vara egentligen var klockan fem i ett. Vi sprang igenom stan (med en tung väska innehållande dator och träningskläder) och hittade tillslut rätt plats och rätt sal, 5 minuter försenade. Vi staplar in i klassrummet, tre svettiga små grisar. Hej hej här är vi, tre förvirrade små damer. De som opponerade på oss sågade oss vid fotknölarna, väntat och ganska roligt anser jag:) Mohahaha. Vår eximinator pratar med oss enskilt, komplettering. YES skönt, inte underkänt i alla fall.

Vi opponerar på ett arbete, gör en lysande opponering anser jag, ingen sågning här inte utan vi lyfte fram positiva saker! DET VAR JU ETT BRA ARBETE OCH DET SKALL DE HA KRED FÖR!

Efter skolan gick jag och Hanna och tränade. Så jävla härligt efter en helt värdelös dag. Tränade lite mer än en timme sedan åkte jag hem. Nu är jag hemma och har firat denna värdelösa dag med korv och mos!

En annan sak som också är värdelös är att jag precis har insett att jag skulle haft VFU-träff imorgon men jag har sagt JA till att jobba. Riktigt bra går det för mig just nu!

Men jag känner faktiskt att det inte gör något om dagen har varit kaos, för jag har haft riktigt roligt. Skratt och goda vänner är verkligen den bästa medicinen mot värdelösa dagar:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0