perfect friday!

OHH vilken underbar dag!

Har varit i skolan hela dagen och vi har fått väldigt mycket gjort måste jag säga:)

Väl hemma storstädade jag hela lägenheten..eller storstäda och storstäda...jag snabbstäda:) Men jag gjorde sådana tråkiga saker som att ta bort fläckar på mattan osv...Detta gjorde jag faktiskt bara för att det skulle komma ett par och kolla på mattan idag..De kollade på mattan och älskade den...så nu är jag utan matta men 800 kr rikare:D:D
Väldigt lite pengar när jag köpte den för nästan 3000 kr, fast den är ju mer än 2 år gammal och jag har varit så trött på den att jag i princip hade kunnat tänka mig ge bort den gratis!


Så nu ser jag fram emot en perfekt fredag ala louise. God mat och gott sällskap! Jag jobbar nämligen hela helgen så det blir en väldigt lugn helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0