Måndags kväll:)

Hej hej hallå i stugan!

Kvällen är kommen och jag sitter och njuter i min ensamhet. Andreas är i stan och träffar en kompis så jag är ensam hemma.

Idag var jag som sagt på praktiken och det gick bra och var väldigt roligt. Ska börja hålla i lite saker imorgon så det är jag pepp på:)

Efter praktiken så åkte jag och Hanna in till stan och shoppade och fikade lite. Köpte den ultimata nyårsklänningen så nu var det fixat:) Får bara se vart vi skall vara på nyår:P Funderar på att ta en weekend över nyårshelgen till Köpenhamn men vi får se hur Andreas skall jobba över jul och nyår...själv har jag ju semester:D

Nu till en annan sak så vill jag hälsa till min gudson Malte som har namnsdag idag:D Eftersom det är hans dag så bjuder jag på två bilder på honom, den finaste lilla pojk som finns:)


Liten mini Malte bara några dagar gammal:)


Stora killen vid 10 månader gammal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0