Malmö

Ojojoj snart framme! Om 20 minuter rullar tåget in på centralen i Malmö. Mamma hämtar mig där så åker jag med henne till hennes jobb, där ska jag bjuda på fika som jag köpt med mig från Göteborg!

Typ halv 4 kommer Sandra och hämtar mig och vi ska väl snacka skit och gotta oss som vanligt.

Vid halv 7 har mamma bjudit hem Mallow och lenniboy på middag hemma hos oss haha utan att fråga mig om det var okej? Hahaha

Men det ser jag iallafall fram emot väldigt mycket! Tänk vad kul liksom tre av mina äldsta och bästa vänner samlade på ett och samma ställe:) händer inte varje dag liksom:P

Något som inte heller händer varje dag är att jag ska få se min gudson gå imorgon! Jajamen det har jag aldrig tidigare sätt hihi tänk att lillgrabben redan är 10 månader! Imorgon är set alltså jag som har en heldag med
Mysan och Malte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0