jobb lördag

Denna lördag har varit lång. Jag gick upp lite innan 5 imorse och gjorde mig iordning innan jag åkte till jobb. Som vanligt när jag jobbar helg och frukost så dyker inte första bussen upp vilket resulterar i att min spårvagn rullar in vid jobb 2 min innan jag skall börja och jag får springa, kul:)...vaknar iallafall!

Efter jobb åkte jag och Andreas till bäckebol. Vi var inom EM-möbler och jag lyckades raffa åt mig två STORA vinglas till (trodde jag tog de sista förra gången). Efter det åkte vi till IKEA och köpte ny matta så nu ser rummet helt ut igen! JAG LOVAR ATT JAG SKALL FOTA NÅGON GÅNG SNARAST! jag vet jag säger det jämt men min kamera på mobilen suger verkligen så det blir inte roligt att visa. Jag har köpt så himla mycket nytt och fint den senaste månaden som jag faktiskt vill visa.

Nu på kvällen har det inte hänt mycket i detta hus. Jag har tvättat och ätit chips, även kollat på tv.
Ser fram emot imorgon då jag och Andreas skall gå på bio tillsammans med en av Andreas vänner som jag inte tidigare träffat och hans tjej. Ska bli kul och göra något tillsammans och dessutom på en söndag!

Men innan bion skall jag först jobba,samma pass som idag samt köra ett träningspass med Hanna och träna bort alla chips jag ätit denna helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0