Irritation på hög nivå!

Min "perfevt friday" börjar sakta men säkert förvandlas till en "fy fan vad jag är förbannad" fredag!

Klockan är snart 7 och jag har inte sett skymten av Andreas. Killen slutar jobba klockan 4!!! Jag pratade med honom lite innan fyra och då sa han att han skulle behöva jobba över en liten stund...med betoning på LITEN.
Att han jobbar över är inget märkvärdigt, det gör han i princip varje dag och det gör mig ingenting. Han älskar sitt jobb så det är ju bara bra.

Däremot blir jag förbannad när maten står på spisen och han vet om att jag väntar på honom och han inte ens har vett till att ringa mig och säga " Louise, jag blir sen du kan äta själv" Jag menar hur svårt är det...Eller kanske bara svara i telefonen när jag ringer för att fråga var han tar vägen. Men nej det är tydligen för mycket begärt för svara i telefonen har han inte gjort på hela kvällen.

Maten står i allafall på spisen, halvt sönderstekt, säkert äkligt nu!

BAAAAAHHHH jag blir så frustrerad!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0