En del bilder

Jag har ju länge lovat visa er få men goa läsare en del av det nya jag och Andreas har köpt till lägenheten. Vi var som sagt väldigt trötta på den lila inredningen så vi sålde mattan och köpte en ny. Köpte även nya kudar, filtar osv och helt plötsligt sitter vi här med ett nytt och snyggt vardagsrum.

Nya kuddar "USA" köpta på chili 149kr/st

Den vita kudden som syns bakom är köpt på ullared och kostade typ 80kr:)

Ny pläd med amerikanska flaggan köpt på Ullared för 179kr! JAG ÄLSKAR DEN! världens mysigaste att krypa ner under:)

Måste bara visa den fina blomman andreas fick av sina föräldrar när han fyllde år. I love it för den är fin även om man glömmer vattna den:)

Här skymtas den nya mattan 1599kr på IKEA. Jag är verkligen helnöjd med den:)

Nya ljushållare som jag köpt på en nyöppnad butik på frölunda torg som jag glömt namnet på 29kr/st

Bjuder även på en bild på vår Tv vi köpte i somras..den är så himla fin:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0