Torsdags ilskan

Hello bloggen!

Var ju längesen jag skrev. Har inte så mycket att säga mer än att jag njuter av livet. Blivit lite för mycket av det goda de senaste två veckorna men jag måste väl också får njuta ibland?

Nästa vecka är det fullt ös medvetslös med träningen igen!

Annars så är det ju torsdag idag...Jag börjar jobba kl 16.00 så chillar lite nu efter att ha varit ute på en liten promenad i skogen bakom mig.

Jag lider som varje torsdag av torsdagsilskan mot min kära sambo. Han är hemma idag också när han egentligen borde vara på ett helt annat ställe. Jag forstår mig inte på honom...kommer aldrig att göra det. Blir riktigt förbannad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0