Onsdag!

Då var vi framme vid gårdagen!

Halv tio befann jag mig på pedagogen för plugg med aldra finaste Hanna! Jag var faktiskt riktigt produktiv och skrev en hel sida på min rapportskrivning...även om vi spenderade den mesta tiden med att ögonshoppa på internet och prata om helgen som varit:P

Fina fina Hanna jag är så glad att vi har börjat umgås! Du påminner mig så mycket om mina vänner hemma och om vad äkta vänskap innebär! SKRATT SKRATT SKRATT!hahaha


Klockan 12 var jag på ett möte och snackade om min framtida skolgång...NU ÄR det färdigdiskuterat! HT 12 blir min sista termin på Göteborgs Universitet! DÅ ÄR JAG FÄRDIG:D:D:D

Klockan 3 började jag jobba och jobbade till 01...10 jävligt tuffa timmar som började bra och slutade i KAOS! hela kassasystemet i DT:N hängde sig så vi såg inga ordrar och kunde ej ta betalt!
MÅNGA sura miner av våra gäster fick vi ta emot under den perioden men vad ska man göra?

Slutade med att vi fick stänga ner dt:n och starta om skitet ett antal gånger! KUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0