Måndag och tisdag!

Måndag jobbade jag...som vanligt då alltså!

Hände en del roliga saker på jobb ska jag ju dock tillägga!

För det första så fick vi nya skjortor! så nu har vi röda fina istället för de vita som allt skit syns på direkt! Jag fick även ett par nya byxor så nu sliper jag gå med ett par alldelles för stora byxor som dessutom är helt söndriga!

En annan sak som också var rolig var att jag fick skriva på ett nytt anställningsbevis. Min chef ansåg att jag förtjänade att vara anställd på lite fler timmar, alltid kul ju! Så nu är jag anställd på 50% istället för 15 timmar, vilket låter mycket men jag jobbar mer än 50% nu...har de senaste månaderna jobbat drygt 75% så sålänge skolan är så slapp så som den är nu så kommer det vara lugnt... dessutom är min chef medveten om att jag går i skolan så hon sa det att om det blir fö mycket är det bara att säga till, det är bara ett papper och en säkerhet för mig liksom!


Tisdagen var jag ledig på...minns inte riktigt vad jag gjorde mer än att jag körde ett hårt träningspass och sedan var iväg till vårdcentralen och fixade en del grejer:)


Jo just det.... på kvällen gick jag hem till Mialicious och hade favorittisdag...drack te åt kakor,godis och tittade på DH:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0