idag då

Då var vi framme vid idag!

Jag har ju redan sagt tt jag slipper min torsdags ilska...då kanske ni undrar vad som händer mer idag?!

Jag NJUTER!

Jag skriver min rapport som skall in nästa vecka, lyssnar på MIN musik och ingen tv är på!

Jag småplockar i lägenheten och går runt och sjunger med i varje låt! ALLSÅNG!

Ska alldelles strax bege mig iväg till gymmet och köra hårt! Har nämligen sluckat min första burk Celsius precis så ska se om den har gett mig några magiska krafter?:P

I eftermiddag får jag se vad som händer...Ganska fint väder så jag hoppas att Mia kanske är pepp på en promenad eller något:)

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

JAAA va bra du uppdaterat :D

2011-05-19 @ 14:53:18
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0