Fredag 13 maj, Lördag 14 maj

Ja vad hände egentligen förra fredagen? Jo det ska jag berätta för er...Jag jobbade!!! Så spännande var det:P
Efter jobb åkte jag bara hem och städade!

Här kommer en bild som beskriver fredagen perfekt!



Lördagen den 14 maj var en väldigt händelserik dag måste jag säga!
Upp tidigt, in till stan och stå och trängas med alla andra pensionärer som står och drar i gallrena när affäreran öpnnar.
Jag var tvungen att hitta något att ha på mig då vi skulle på konfirmation på eftermiddagen!
Efter en timme stångandes med alla galna människor ( eller typ nästan inga alls, ovanligt lungt måste jag säga) så hittade jag en fin tröja. Åkte hem och gjorde mig iordning.

Åkte iväg på en vädigt fin konfirmation där Andreas fina syster dotter konfirmerades. Hon sjöng så himla fint i kyrkan!

På kvällen när vi kom hem så var det dags för party!

Någa fina vänner kom hit och vi kollade på eurovision och drack goda drinkar!

Jag var helt i extas när Sverige var påväg att vinna och hade i mitt huvud redan bokat biljetter till stockholm och VIP läktaren nästa år! Tyvärr så kom vi ju bara på tredje plats med han var så himla grym i lördags och gjorde ett riktigt bra jobb!

Efter eurovision stack vi ut, det var kul och få dansa lite!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0