woho FREDAG!

JAG ÄR LEDIG OCH DET ÄR FREDAG!

Denna vecka trodde jag verkligen skulle bli lugn, jag trodde jag hade koll på examinationsuppgiften och jag skulle ju inte jobba alls. Allt blev precis tvärt om, men vem är jag till att klaga?! jAG HAR HAFT EN BRA VECKA!

Examinationsuppgiften blev inlämnad igår en timme innan sluttid, trots att jag jobbade både tisdag, onsdag och torsdag!

Jag mår SÅ bra i kroppen, har tränat 4 gånger denna veckan och ska snart dra iväg till gymmet igen!

Köpte nya träningsdojor igår! Så UNDERBART SKÖNA!

Idag ska jag inte göra mycket alls ska ni veta! Träna, åka till biblioteket och lämna böcker och fredagsstäda!

Längtar till middagen ikväll som ska bestå av RIKTIG MAT! dvs. Kyckling, potatisklyftor och vitlökssås! Ingen donken idag inte!

Imorgon och söndag blir det jobb igen! Räknat ut att jag, när denna månad är över kommer ha jobbat ca 75 timmar. Ganska bra tycker jag med tanke på att jag studerar heltid också!

Jag älskar att jobba ( för jag älskar pengar och jag älskar att kunna spara). Jag älskar att kunna handla det jag vill när jag vill, och att det endå finns pengar kvar på kontot ( tyvärr har det inte varit så det senaste året men nu när inte skolan är så ansträngande längre ska det fan bli ändring på det)

Kommer förhoppningsviss jobba heltid i sommar också så då behöver jag inte oroa mig över pengar så mycket och kommer då förhoppningsviss ha råd med en resa i slutet av sommaren också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0