Träning och jobb

hello bloggen!

Gårdagen var väldigt stressig men bra på många sätt! Skola 9-12 där vi hade opponering på våra arbeten. Det gick väldigt bra måste jag säga! så nu är jag färdig med ännu en kurs! GÖTT!

12,30 började jag jobba och slutade lite över 20.00. Väldigt mycket att göra igår så det var kul men gav mig en fruktansvärd huvudvärk:(

Hem och kolla DH som vslutade väldigt spännande måste jag säga:D

Idag började jag dagen med ett träningspass tillsammans med Erika. Vi var båda två väldigt sega men en timme ungefär tränade vi. Gick sedan hem och började städa och är nu färdig!

Ska käka lite lunch nu innan jag åker till jobb och jobbar ett kort men intensivt pass idag 16-20! Sen blir det hem och packa inför helgen!

Har en otrolig energi idag känner jag vilket är väldigt skönt!

Jag längtar som bara den efter helgen! Saknar ju min My:) dessutom är det alltid kul med lite extra festligheter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0