Torsdag...redan!

Hej hej

Veckorna går så himla snabbt! Jag hinner inte med!

Idag började jag dagen med ett kort men intensivt träningspass...käkade frukost och sen börjades den eviga kampen!

AHHH JAG BLIR SÅ TRÖTT!

Iallafall efter det så gick jag och hämtade min bok på posten som jag måste läsa och skriva om. Har börjat läsa nu men det är så segt! Jag har sån huvudvärk och är så irriterad idag, precis som igår!

Alldelles strax skall jag dra mig till jobb och påbörja min andra jobbdag denna veckan... jag räknar ner för ska nämligen jobba 7 dagar i rad så måste se slutet i tunneln!

Slutar jobb 23 idag, då blir det hem och snabbt i säng för jag är så trött!

Ska ta med mig min bok och läsa på rasten hade jag tänkt så jag kommer någonstans med den!

Annars händer väl inget speciellt här i Göteborg just nu, tråkigt väder och allt suger!

Det är dagar som denna som jag bara vill flytta hem! Jag saknar mina vänner, jag saknar min familj, jag saknar staden!

Vad finns här som jag inte kan få i Malmö liksom?Svaret är INGET!



Det här saknar jag mest av allt! Att kunna umgås med sin bästa vän utan att behöva planera allt in i minsta detalj flera veckor i förväg!

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Ursch, jag vill va liten igen! Man gick i skolan kom hem och lekte med Madde hela dagarna! man hade inget att bekymra sig om :)

2011-03-31 @ 15:46:13
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0