Söndag var det här..igen!

Godmorgon! eller nått!




Idag är det somsagt söndag. Jag och Andreas började morgonen med ett pass på gymmet. Segt idag men skönt nu efteråt!

Klockan var 12 när vi kom hem o vi var så hungriga för vi hade inte ätit frukost. Så vi sket i frukosten och lagade till oss en god lunch istället. Pytt i panna meg bacon och ägg! MUMS!

Nu har jag precis gjort mig iordning för jobb och väntar på att Andreas ska bli klar. Han ska köra mig till jobb och sen ska han hem till sina föräldrar o lämna bilen:(

Jobb väntar somsagt idag 15-01...10 TIMMAR! USCH! känns segt redan nu men kommer vara gött inatt när man är påväg hem...eller nej förresten det kommer det inte...Kommer att känna mig stressad då för att jag itne sover än för jag ska jobba imorgon med då de ringde innan och frågade om jag kunde...så imorgon ska jag jobba 10.30-19.30
Kanske ska köra ett träningspass först på morgonen, får se lite hur sliten jag känner mig i kroppen:S



Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Men fyfan va du sliter :S

2011-03-20 @ 15:42:26
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0