Plugg plugg plugg!

AHHH min hjärna funkar inte mer! Jag har suttit framför denna dator sen jag kom hem från jobb kl 20.00! Jag försöker bli klar med mitt arbete som skall lämnas in innan kl 14.00 imorgon. Jag måste nog inse att det kommer inte hända ikväll, jag måste se mig själv besegrad! Jobb både igår och idag har gjort att mitt schema för hur och när jag skulle ha skrivit har förskjutit sig lite, jag som verkligen tyckte att jag var ute i god tid!

Aja nu ska jag bege mig i säng! Imorgon börjar dagen tidigt med tvätttid. Därimellan skall jag hinna med ett gympass för att sedan skriva klart mitt arbete. När det är inlämnat skall jag åka in till stan och kolla nya träningsskor och umgås med Andreas. Klockan 17.00 börjar jag jobba och jobbar sedan till 22. På fredag hoppas jag verkligen att jag får vara ledig så jag kan vila upp mig innan min jobbhelg börjar.

Roligt att jag idag sitter här och klagar på att jag har så mycket att göra när jag igår förmiddag innan jag blev inringd från jobb klagade på att det var så tråkigt att bara gå hemma. Jag gick från att ha 2 jobbpass denna veckan till helt plötsligt ha 5! Jaja goa pengar blir det!

Bjuder på en bild föreställande väldigt goda kanelbullar som jag och Mia bakade förra veckan! OBS: DE ÄR NU ALLA UPPÄTNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0