Ny dag!

Hallo Hallo!

Idag sov jag ända till halv 9! Har precis gjort mig iordning nu och ska strax äta lite frukost. Idag på schemat står det massor av plugg. Jag ska försöka bli klar med min examination idag hade jag tänkt.

Jag ska vara ärlig och säga att jag är totalt uttråkad just nu! Jag får panik av tanken att jag inte har någonting planerat förrän på lördag då jag ska jobba. Jag vill jobba idag, imorgon, på torsdag och fredag! Jag gillar inte att vara ledig. Jag vill tjäna pengar!

Aja....Senare idag blir det ett träningspass hade jag tänkt! Dock insåg jag igår att det är dags för mig att köpa nya träningsskor. Dessa har blivit så utslitna nu att de ger mig skoskav:(

Om de inte ringer från jobb idag så blir det favorittisdag med Mia ikväll (dock utan vun) eftersom desperate housewifes börjar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0