Mars månad= En bra månad!

Februari är ÄNTLIGEN över! Februari månad var riktig tuff för mig helt psykiskt och fysiskt. Jag tror de sakerna hör ihop väldigt mycket!

Jag kan sammanfatta februari månad med ett ord: ledsam!

Jag har mått så dåligt rent psykiskt..haft hemlängtan, inte känt mig nöjd med någonting, urusel! och sen gräddet på moset...ett dödsfall!

jag har varit så låg!

Men nu är det en ny månad och jag hoppas verkligen att denna månaden blir bättre! kanske tillochmed bra?!!!

Februari var också den månad då jag efter en månads uppehåll började dricka läsk igen...jag var svag och jag ångrade mig såååå hårt! Därför har jag nu slutat igen.

SÅÅÅÅ de närmsta dagarna kommer nog bli tuffa...tur nog så åker jag ner till Malmö nu på fredag så jag får boosta på mig med lite ny go malmö energi!


Annars så ser jag väldigt mycket fram till Maltes dop i slutet av denna månaden! Kommer bli så bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0