Malmö

Förutom begravningen så hann jag med att göra en hel del roliga saker i Malmö. Jag tänkte nu dela med mig av mina dagar i Malmö med er.

I fredags när jag kom till Malmö åkte jag till Mammas jobb där jag jobbade ca 4 timmar. dammsög och tvättade golven!

Sen åkte vi och hämtade andreas vid stationen och åkte hem till Oxie och åt en god måltid tillsammans med mina föräldrar.

Efter det åkte jag och Andreas in till stan där vi mötte upp Malin och Lennie och gick till Ice. Där var vi sen hela natten och hade det riktigt trevligt. Tog taxi hem vid tre och mådde precis som jag förtjänade dagen efter.




På lördagen åkte jag och Andreas först till Swedala outlet där Andreas fyndade en riktigt snygg outfit till Maltes dop om några veckor!

Efter det var det 60 års kalas för min gudfar som gällde där vi även träffade min bror och Jill, mycket trevligt måste jag säga!

På söndagen var jag så trött och sliten, lämnade andreas vid tåget runt 11 sen åkte jag hem och var trött, sur och grinig hela dagen!

På måndagsförmiddag begav jag mig till skurup för att umgås med min älskade Sandra, vi åkte till Ystad där vi åt mat och snackade en massa! Älskar dig så gumman, och du är såååå stark som orkar hantera allt just nu!

På kvällen åkte jag in till Malmö och träffade Malin och Lennie igen för en middag! Verkligen trevligt måste jag säga!

På många sätt var min vistelse i Malmö helt perfekt. Dock saknade den det där pricket över i:et som man brukar säga...detta eftersom jag tyvärr inte hade möjlighet att träffa min fina Mysan och Malte. Det viktigaste är dock att Malte mår bättre nu! Det är ju trots allt bara två veckor kvar innan dopet och då får mysa massor med Malte och träffa min bästa vän igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0